x تبلیغات
نامی گشت | تورهای هوایی و زمینی ، خارجی و داخلی

تور تابستان روسيه

 تور روسيه تابستان 1402 
تور هاي تابستاني هميشه مورد استقبال و توجه مسافران از سراسر جهان قرار مي گيرند. خوشبختانه امسال تور روسيه تابستان 1402 يكي از شلوغ ترين روزهاي سفر به اين شهر جذاب خواهد بود، همچنين خوشبختانه با كاهش شيوع ويروس كرونا و باز شدن مرزهاي خارجي در اين بازه زماني، اين شهر روزهاي شلوغي را تجربه خواهد كرد. پر از مسافر ايراني از آنجايي كه اين زمان از سال "فصل بالا" روسيه است، يعني در اين روزها قيمت بليط و تور در روسيه كمي گران تر مي شود، اما با اين كار طرفداران او به هيچ وجه كاهش نخواهند داد.

ادامه مطلب

تور تابستان ارمنستان

 تور ارمنستان تابستان 1402 
اولاً داشتن اطلاعات مهم و كامل در مورد تور ارمنستان در تابستان 1402 ضرري ندارد تا بتوانيم با ديد بازتر تصميم درستي براي برنامه ريزي سفر بگيريم. خب كم كم داريم به تعطيلات تابستاني نزديك ميشيم و از پارسال به دليل شيوع ويروس كرونا و مشكلات عديده متاسفانه تمام فصول سال رو براي سفر و تفريح ​​از دست داديم، تمام اميدمون به سال جديده! زيرا امسال سال و تابستاني است كه جداي از هواي مطبوعش، فصل تعطيلات مدارس و بهترين فرصت براي تدارك تعطيلات تابستاني خارج از كشور و سفرهاي خانوادگي و گروهي است. مقاله امروز در مورد مقصد ارمنستان است كه در ادامه به آن خواهيم پرداخت.

ادامه مطلب

تور تابستان مالزي

 تور مالزي تابستان 1402 
فصل تابستان علاوه بر هواي مطبوع و مطبوع، فصل تعطيلي مدارس و بهترين فرصت براي گذراندن تعطيلات تابستاني و سفرهاي خانوادگي و گروهي محسوب مي شود. تور مالزي تابستان 1402 يكي از پرطرفدارترين تور است كه اكثر ايرانيان در تعطيلات خود آن را به عنوان مقصد سفر انتخاب مي كنند زيرا مالزي مردماني خوب و دوست داشتني دارد و با شگفتي هاي مختلف مورد توجه گردشگران از سراسر جهان قرار گرفته است. سراسر كشور پوشيده از جنگل هاي سرسبز است كه زيستگاه نادرترين حيوانات جهان است. تابستان تور در مالزي بهترين انتخاب براي مسافراني خواهد بود كه به طبيعت يا كاوش در دنياي زير آب از طريق غواصي علاقه دارند.

ادامه مطلب

تور تابستان تايلند

 تور تايلند تابستان 1402 
سفر به سرزمين معابد، لذت بردن از هواي گرمسيري و سفر به شگفتي هاي بكر و طبيعي در تور تايلند در تابستان سال 1402 مي تواند تجربه اي بي نظير براي شما گردشگران عزيز در سال جاري باشد. همچنين گشت و گذار در بازارهاي سنتي با قايق تا به امروز سرگرمي هاي محلي جذاب و از سواحل ديدني تور پوكت گرفته تا جاذبه هاي طلايي بانكوك و خريد ارزان تور پاتايا، همگي تور تايلند را به سفري فراموش نشدني براي تفريح ​​و تعطيلات خانوادگي شما تبديل كردند. خوشبختانه در فصل تابستان در كنار فعاليت هاي ساحلي، جشنواره ها و رويدادهاي مختلفي در اين مقصد برگزار مي شود كه در صورت شركت در آن ها بدون شك خاص ترين و منحصر به فرد ترين سفر زندگي خود را تجربه خواهيد كرد.

ادامه مطلب

تور تابستان گرجستان

تور گرجستان تابستان 1402
 امسال سالي پر از اميد و اتفاقات هيجان انگيز خواهد بود و شما مي توانيد تور گرجستان تابستان 1402 را متفاوت تر از هر سال تجربه كنيد؛. چرا كه سالي كه گذشت سال بسيار سختي براي همه افراد در كل جهان بود، ضمنا ويروس كرونا مانع سفرهاي تفريحي و كاري شد و هم كسب و كارهايي كه از طريق گردشگري درآمد داشتند متحمل ضررهاي زيادي شدند و هم گردشگران از اين بيماري فراگير دچار ناراحتي و خستگي شده اند، چرا كه سفر برايشان مقدور نيست. البته با شروع سال جديد و كم شدن شيوع اين بيماري و بازشدن مرزهاي خارجي خوشبختانه سفرهاي تفريحي با رعايت پرتكل هاي بهداشتي شروع شده است. در ادامه شما علاقه مندان اگر مي‌ خواهيد يك سفر خارجي بدون ويزا و ارزان داشته باشيد، گرجستان يكي از بهترين مقاصد گردشگري است. 

ادامه مطلب

تور تابستان اروپا

 تور تابستان اروپايي 1402
 اگر با تور اروپا تابستان 1402 سفر مي كنيد، بايد بدانيد كه سفر با گروه تور به اروپا بيش از هر زمان ديگري براي شما هزينه خواهد داشت. دليل گراني تابستان تور در اروپا نسبت به ساير فصول سال، قيمت بليط هواپيما و شب هاي هتلEE است. البته تقاضا و حجم بالاي مسافراني كه در اين مدت به اروپا سفر مي كنند در افزايش هزينه ها تاثيرگذار است. اما اگر قصد داريد در تابستان ارزانتر يا با قيمتي مشابه ساير فصول به اروپا سفر كنيد، بايد چند نكته را در نظر داشته باشيد، ابتدا سعي كنيد به تنهايي سفر كنيد و بليط هاي خود را از 2 تا 3 ماه قبل رزرو كنيد. جاذبه ها، استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي مانند مترو يا اتوبوس و هتل ها و هاستل هاي 3 ستاره بهترين و ارزان ترين گزينه ها محسوب مي شوند و اگر هتل شما خارج از شهر باشد حدود 5 درصد كمتر از قيمت هتل شما است.

ادامه مطلب

تور شيراز

 درباره تور شيراز 
سفر با تور شيراز در واقع سفري به مهد فرهنگ و ادب كشورمان است. در مورد سفر به اين شهر، ممكن است صدها سوال در ذهنتان باشد كه پكيج كامل تور شيراز را از كجا تهيه كنيد؟ چگونه به شيراز برسيم؟ كدام يك از هتل در شيراز براي اقامت مناسب است؟ خدمات و شرايط تور در شيراز چيست؟ قيمت تور شيراز چگونه است؟ يا سوالات ديگري كه قصد داريم در ادامه اين مقاله به هر يك از سوالات شما پاسخ دهيم، پس ما را از نزديك دنبال كنيد.

ادامه مطلب

تور چابهار

 درباره تور چابهار

 شهر بندري چابهار در جنوب غربي استان سيستان و بلوچستان و در سواحل درياي عمان و اقيانوس هند واقع شده است و اين شهر جذاب تنها بندر اقيانوسي ايران است و جالب اينجاست كه كشتي هاي اقيانوسي مي توانند در آن پهلو بگيرند. لنگرگاه راه هاي زيادي براي سفر به چابهار داريد، شما مسافران مي توانيد تور چابهار را بخريد يا مي توانيد سوار هواپيما، اتوبوس، قطار يا ماشين شخصي شويد و دل خود را در جاده هاي اين شهر شگفت انگيز بسپاريد. اما خريد تور چابهار راحت ترين و منطقي ترين گزينه براي سفر به اين شهر است زيرا مسافت زميني بسيار طولاني و خسته كننده است.
ادامه مطلب

تور مالديو نوروز 1402

 تور مالديو نوروز 1402 
مالديو مكاني شگفت انگيز و آرام مانند بهشت ​​طبيعي با آب و هواي مطبوع و سرزميني جذاب با مناظر خيره كننده و شگفت انگيز براي مسافران است. سفر دريايي تور مالديو نوروز 1402 بدون شك يكي از رويايي ترين سفرهاي شما در تعطيلات عيد خواهد بود. اكثر هتل در يك جزيره ساخته شده اند و به مسافران مناظر و امكانات فوق العاده اي از دريا مانند استخرهاي شنا، غواصي، موج سواري و ساير ورزش هاي آبي ارائه مي دهند. لطفا توجه داشته باشيد كه در حال حاضر تنها راه سفر تورISTI به مجمع الجزاير مالديو، خريد بليط تهران-ماله و سفر به مالديو با پرواز غير مستقيم است.

ادامه مطلب

تور اروپا نوروز 1402

 تور اروپا نوروز 1402 
قاره اروپا كه به قاره سبز معروف است دومين قاره كوچك جهان است كه در نيمكره شمالي زمين قرار دارد و مي تواند در نوروز 1402 با تور اروپا جزو گزينه هاي سفر لوكس باشد. اين قاره به‌عنوان سومين قاره پرجمعيت جهان شناخته مي‌شود. از جزاير فوق العاده زيبا و معروف مي توان به جزاير بريتانيا و ايسلند اشاره كرد.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد