x تبلیغات
نامی گشت | تورهای هوایی و زمینی ، خارجی و داخلی

تور تابستان بالي

 تور بالي تابستان 1402 

بالي جزيره اي در كشور اندونزي است كه با سواحل بكر و رويايي در رتبه پنجمين ساحل زيباي جهان قرار دارد و تور بالي تابستان 1402، سفري هيجان انگيز در سواحل مانند الماس، جزيره اي زيبا با طبيعت طبيعي. رازهاي جزيره اي كه مردمش آن را جزيره بهشتي مي نامند و مي تواند درهاي جديدي از زيبايي هاي طبيعي جهان را به روي شما گردشگران باز كند. تور تابستان بالي با بيشترين تنوع گونه هاي دريايي، صخره هاي مرجاني و طبيعت با مناظر شگفت انگيز به مقصدي محبوب براي گردشگران از سراسر جهان تبديل شده است. اگر قصد داريد به مقصدي با طبيعت كمياب، آرامش بخش و به دور از شلوغي سفر كنيد، تور بالي بهترين انتخاب براي گذراندن تعطيلات تابستاني است و علاوه بر آن مي توانيد از ورزش هاي آبي هيجان انگيز، كوه نوردي و جنگل نوردي در سفر لذت ببريد. به بالي بياييد و تجربيات جديدي كسب كنيد.

ادامه مطلب

تور تابستان دبي

 تور دبي تابستان 1402

تور تابستان 1402 دبي بدون شك يكي از بهترين سرگرمي هاي تور در خاورميانه است. دبي به دليل جاذبه هاي منحصر به فردش مانند برج خليفه، مراكز خريد مجلل، آكواريوم ماموت، پيست اسكي سرپوشيده و غيره، شهرت فوق العاده اي در جهان پيدا كرده است. خب خوشبختانه با شروع تعطيلات تابستاني بيشتر مردم به دليل نزديك بودن به ايران، علاوه بر آب و هواي مطبوع، جاذبه ها و مهمتر از آن تعطيلات مدارس در اين مدت به فكر سفر به دبي مي افتند. اين بهترين فرصت براي شركت در تور هاي تابستاني و سفرهاي خانوادگي و گروهي است.

ادامه مطلب

تور تابستان كوش آداسي

 تور كوش آداسي تابستان 1402 

همه ساله گردشگران و مسافران قصد دارند با شروع فصل تعطيلات از خستگي يك سال خلاص شوند و تور تابستان 1402 كوش آداسي بهترين فرصت براي انجام يك سفر بي نظير در تابستاني فراموش نشدني تور براي شماست و خوشبختانه با كاهش با شيوع ويروس كرونا و باز شدن مرز تركيه، مي توانيد با سفر به اين مقصد جذاب و ساحلي، نوستالژي روزهاي قرنطينه را به كلي فراموش كنيد و كمي كمتر از اين ماجراي غم انگيز احساس تلخي كنيد.

ادامه مطلب

تور تابستان مارماريس

 تور مارماريس تابستان 1402

تور مارماريس تابستان 1402 يك سفر اساسي به بهشت ​​گردشگري تركيه مارماريس است. تور Marmaris يك سفر رويايي است، البته شما بايد خدمات كامل را در تور خود داشته باشيد تا بهترين بهره را از بهترين خدمات در تور Marmaris ببريد. خوشبختانه آژانس نامي گشت در اين سال ها توانسته است كرايه هاي ارزان با بهترين خدمات رفاهي را به مسافران خود ارائه دهد. با ما همراه باشيد تا تمام جزئيات مربوط به تور Marmaris Summer 1402 را بدانيد.

ادامه مطلب

تور تابستان چابهار

 تور تابستان 1402
چابهار تور تابستان 1402 چابهار اگرچه در نگاه اول به دليل گرماي شديد مناطق جنوبي كشورمان در اين فصل چندان جذاب و منطقي به نظر نمي رسد. اما اطلاع از شرايط آب و هوايي و هزينه تور چابهار در اين بازه زماني قطعا نظر شما و احتمالا تصميم شما را در انتخاب يك تور تابستاني مناسب و ارزان تغيير خواهد داد. همچنين اگر براي اولين بار است كه به چابهار سفر مي كنيد، بهتر است بيش از 3 شب را براي اقامت در چابهار انتخاب كنيد و از چابهار و جاذبه هاي طبيعي و بكر آن لذت ببريد، اما اگر در گذشته سفر به چابهار را تجربه كرده ايد، 3 شب تور. 4 روز چابهار براي اكثر مسافران بسيار عالي و مناسب است.

ادامه مطلب

تور كيش زمستان 1401

 تور كيش زمستان 1401 
به نظر شما زمستان فصل مناسبي براي خريد تور كيش زمستان 1401 است؟ يا اينكه بايد به دنبال زمان بهتري براي سفر به اين جزيره زيبا باشيم. خب در سال هاي اخير به دليل فروش بالاي تور در سفر به كيش در آن بازه زماني، استقبال از تور كيش در زمستان نسبتا عالي بوده است. جزيره كيش يكي از معدود جزاير جهان است كه مي توانيد با خيال راحت لباس هاي خود را در زمستان در بياوريد و در دريا شيرجه بزنيد و تمام فعاليت هاي آبي را تجربه كنيد. اتفاقاً آب و هواي كيش در زمستان به بهترين شرايط خود مي رسد و به اين ترتيب مي توانيد به راحتي در فصل زمستان از اين جزيره زيبا و ساحلي نهايت لذت را ببريد.

ادامه مطلب

تور تابستان كيش

 تور كيش تابستان 1402 
با وجود گرماي جزيره كيش در فصل گرم سال، همچنان تعداد گردشگراني كه تابستان 1402 كيش تور را براي سفر انتخاب مي كنند زياد است. اما دليل واقعي اين امر چيست؟ يك سال و يك تابستان است كه جدا از هواي مطبوعش فصل تعطيلات مدارس و بهترين فرصت براي تدارك سفرهاي هيجان انگيز تور با خانواده و جمعي از دوستان است، اما تابستان 1402 شايد متفاوت ترين فصل ما باشد. زندگي مي كند چون تعطيلات پارسال با همه برنامه هايي كه برايشان داشتيم و نقشه هايي كه برايشان كشيديم خراب شد و آن روزها ديگر برنمي گردد اما با كمي استرس و اميد فراوان منتظر تابستاني عاري از ويروس كرونا هستيم تا تمام روزها را جبران كند ما قرنطينه شده ايم و سفرهاي به ياد ماندني را از دست داده ايم، بياييد امسال جبران كنيم و فقط لذت ببريم.

ادامه مطلب

تور كيش نوروز 1402

 تور كيش نوروز 1402
 عيد نوروز يكي از قديمي ترين اعياد باستاني ايران است و مردم هر ساله اين روزها را در كنار خانواده جشن مي گيرند و مهمتر از آن به دليل تعطيلات سال نو ترجيح مي دهند به سفرهاي داخلي و خارجي بروند و خستگي را از تن بيرون كنند. محبوب ترين اين سفرها، سفر تور در كيش نوروز 1402 است، به همين منظور نامي گشت با شما همراه شده است و ليستي از بهترين و با كيفيت ترين تور براي نوروز در اين بازه زماني را با قيمت هاي ارزان و مناسب ارائه كرده است. همچنين جزيره كيش به عنوان يكي از پرطرفدارترين شهرهاي ايران براي سفر بايرام در سال هاي اخير شناخته مي شود و هر ساله بر تعداد تور علاقه مندان نوروزي كيش افزوده مي شود.

ادامه مطلب

تور آنتاليا هتل تايتانيك

 تور آنتاليا هتل تايتانيك

تايتانيك آنتاليا هتلي 5 ستاره در آنتاليا است كه آماده ارائه خدمات و امكانات رفاهي عالي براي اقامت شما گردشگران عزيز چه در منطقه لارا و چه در منطقه بلك مي باشد.به جرات مي توان گفت اين هتل خاص ترين و مجلل ترين هتل آنتاليا مي باشد. . تركيه ذكر شده است و اگر شما تور Antalya هتل يك مسافر تايتانيك هستيد بايد اطلاعات كاملي در مورد اين مجتمع اقامتي عالي داشته باشيد. خوب، هتل در كنار رودخانه و در ميان جنگل هاي كاج قرار دارد و داراي انواع استخرهاي غوطه ور و استخرهاي سرپوشيده است. علاوه بر اين پارك آبي هتل كه داراي سرسره هاي آبي متنوعي است مي تواند بهترين گزينه براي تفريح ​​هتل باشد. در اين هتل يك مركز آب درماني مجهز و همچنين يك مركز تناسب اندام وجود دارد كه اگر در اين هتل بمانيد از برنامه ورزشي خود دور نخواهيد بود.

ادامه مطلب

تور مشهد

 درباره تور مشهد
سفر با تور مشهد سفر يكي از اولين انتخاب هاي هر گردشگري براي سفرهاي داخلي محسوب مي شود و اهميت شهر مشهد به دليل جاذبه هاي زيارتي و تفريحي در اين كلانشهر است. براي سفر به اين مقصد مي توانيد از 2 روش زميني و هوايي استفاده كنيد كه با توجه به شرايط و علايق هر مسافر انتخاب مي شود و برخي از مسافران هستند كه به دليل حجم كاري يا مشكل ديگر اين مسير را رزرو مي كنند. تور مشهد ترجيح مي دهند در وقت خود صرفه جويي كنند و سفري آرام و عالي را با خيال راحت تجربه كنند.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد