x تبلیغات
نامی گشت | تورهای هوایی و زمینی ، خارجی و داخلی

تور کیش

 درباره تور کیش

این روزها با توجه به کاهش سفرهای خارجی شاهد جذب چشمگیر مسافرانی هستیم که با بی بی بی بی بی کیش سفر می کنند و به نوعی انتخاب این مقصد بسیار متداول شده است و خود سرگرمی هم همه را خوشحال می کند. در واقع می توان گفت سفر با تور کیش گزینه مناسب و ایده آلی برای جایگزینی سفرهای خارج از کشور با هزینه بسیار کمتر است. اگر بخواهیم تاریخچه این جزیره را مرور کنیم باید بگوییم که جزیره کیش از زمان هخامنشیان تا زمانی که خلفای اموی با گسترش اسلام بر این جزیره تسلط یافتند جزئی از کشور ما ایران بوده است. سپس در زمان آل بویه، کیش خوشبختانه به تصرف ایرانیان درآمد و در زمان سلجوقیان به بزرگترین مرکز تجاری خلیج فارس تبدیل شد.

ادامه مطلب

تور استانبول

 درباره تور استانبول

این شهر زیبا و منحصر به فرد استانبول بدون شک می تواند به عنوان تور معرفی شود و به خوبی پذیرفته ترین شهر ترکیه ، این شهر به دلیل موقعیت مکانی بین دو قاره آسیا و اروپا در بین گردشگران تور بسیار شناخته شده است و مهمتر از همه مقصد پر از نقاط دیدنی و جاذبه های گردشگری ، مراکز خرید مختلف ، سرگرمی های هیجان انگیز و همچنین مکان های بی شماری تاریخی است که باعث می شود او هر سال مسافران زیادی را از سراسر جهان جذب کند ، و آژانس های مسافرتی طیف گسترده ای از بسته های تور را برای ارائه استانبول ارائه می دهند که آنها به این مقصد علاقه مند هستند.

ادامه مطلب

تور قطر

 درباره تور قطر

شاید برای خیلی ها سفر با تور قطر یا به عبارتی یک سفر تفریحی در قطر یک گزینه خارج از چارچوب به نظر برسد! اما شما علاقه مندان می توانید به راحتی با مدیریت و برنامه ریزی مناسب تورهای تور قطر را خریداری کنید. در تور قطر، تجربه بازدید از پایتخت دوحه، ثروتمندترین کشور جهان، مطمئناً هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. قطر در سال‌های اخیر رونق عجیبی را تجربه کرده است، به طوری که قطری‌ها علاوه بر گشودن کشور خود به روی سرمایه‌گذاران خارجی، به‌ویژه اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها، سرمایه‌گذاری‌های کلانی نیز انجام داده‌اند. دوحه امروزه به یکی از محبوب ترین و مجلل ترین مقاصد گردشگران خارجی تبدیل شده است و با جاذبه های متنوع و خیره کننده خود یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی خاورمیانه به شمار می رود.

ادامه مطلب

تور کربلا

 درباره تور کربلا

تور کربلا به عنوان یک زیارت و بسیار معروف به عنوان یک مکان تور خارجی در بین مسلمانان جهان طرفداران زیادی دارد. سالانه گردشگران زیادی از سراسر جهان به کربلای معلی تور سفر می کنند. مشکلی که باعث شد این تعداد زیادی از مسافران به کربلا سفر کنند جنبه مذهبی و تاریخی این مکان و همچنین وقایع تاریخی است که برای مسلمانان به ویژه شیعیان بسیار حائز اهمیت است و به همین دلیل گردشگران ایرانی از بزرگترین گردشگران محسوب می شوند. . و در این میان، تور اربعین کربلا بیشترین تعداد گردشگر را در طول سال دارد.

به طور کلی کربلا یکی از مهمترین مراکز مذهبی جهان است که شاهد بزرگ ترین اجتماع مسلمانان جهان در ایام اربعین است. وقتی از سرتاسر دنیا به خصوص ایران به این کشور می روند; در این دوره، مسلمانان از همه ملیت ها در برگزاری مراسم ویژه متحد می شوند. البته تور کربلا در تمام طول سال طرفداران خود را دارد.

ادامه مطلب

تور لبنان

 درباره تور لبنان

لبنان کشوری زیبا و جذاب است که توانست جهان عرب را با مدیترانه وصل کند. این کشور کوهستانی کوچک در قسمت غربی آسیا واقع شده است و پر از زیبایی های مختلف و باورنکردنی و نشانه های طبیعی است. سواحل زیبا و بی نظیر آن ، خیابان های سنگفرش ، رستوران های محلی با غذاهای بسیار خوشمزه و مشهور لبنانی ، به همراه بناهای تاریخی و مجسمه های عظیم ، لبنان را به مقصد ایده آل و محبوب برای گردشگران تبدیل کرده است.

در عین حال ، داشتن مراکز تاریخی ، که هر یک از آنها تاریخ و تمدن غنی و مثمر ثمر این کشور است ، همراه با یک فرهنگ خاص و متفاوت و همچنین خیابانهایی با شبهای همیشه پر جنب و جوش و شاد ، همه آنها ایجاد کرده اند بسیاری از آنها به آنها سفر می کنند و از تور لبنان بازدید می کنند. تعطیلات خود را انتخاب کنید.

ادامه مطلب

تور تابستان 1401

 تور تابستان 1401

خوشبختانه امسال تور تابستان 1401 متفاوت ترین و هیجان انگیزترین تابستان نسبت به سال های قبل برای علاقه مندان به سفر است. زیرا قبل از شیوع ویروس کرونا، زندگی مردم در هر گوشه ای از جهان روال عادی خود را طی می کرد، اما درست پس از شیوع ویروس کرونا و انتشار آن در سراسر جهان، شیوه زندگی مردم از مسیر خود خارج شد. وضعیت عادی و طبیعتا صنعت گردشگری نیز تحت تاثیر قرار گرفت، یک سال و یک تابستان است که علاوه بر آب و هوای مطبوع، زمان تعطیلات مدارس و بهترین فرصت برای پیوستن به تور های تابستانی و سفرهای خانوادگی و در یک گروه; اما تابستان سال گذشته همه این احساسات و فرصت ها را از بین برد.

ادامه مطلب

تور کنیا

 درباره تور کنیا

 
اگر به دنبال یک تجربه تمیز و فراموش نشدنی در آفریقا هستید ، تور Kenya بهترین مقصد برای سفر برای شما است. این کشور پر از مناظر و فرهنگ های مختلف و جالب است ، همراه با تجربیات جذاب و هیجان انگیز زندگی وحشت در این منطقه ، که در بیش از 40 پارک ملی و ذخایر طبیعی بین دریاچه ویکببببی و اقیانوس هند پراکنده است. کنیا در واقع کشوری در شرق آفریقا است. پایتخت آن نایروبی است و ممباسا ، کیسومو و ناکورو شهرهای محبوب و مهم آن هستند. کنیا به 8 استان تقسیم می شود که هر یک توسط یک فرماندار اداره می شود. علاوه بر این ، کنیا آب و هوای نرم و دلپذیر دارد و هوا در مناطق ساحلی گرم و مرطوب است و در مناطق شمالی و شمال شرقی بسیار خشک و گرم است و کشور در طول سال نور خورشید زیادی را دریافت می کند و همیشه از لباس های تابستانی استفاده می شود در این مقصد
ادامه مطلب

تور سریلانکا

 درباره تور سریلانکا

 
سریلانکا کشور کوچکی است که در جنوب هند واقع شده است. تور سریلانکا به دلیل سواحل زیبا و طبیعت بکر و شگفت انگیزش در بین گردشگران محبوبیت خاصی پیدا کرده است. این سرزمین هزار ساله دارای تنوع نژادی و مذهبی فراوانی است و همین امر آن را به کشوری چندفرهنگی با تضادهای قابل توجه و جذاب تبدیل کرده است. اما شاید اولین چیزی که در بدو ورود به سریلانکا نظر مسافران را جلب می کند، دیدن مردمان بسیار پرانرژی و شاد این کشور کوچک باشد، این مردم آنقدر مهمان نواز و صمیمی هستند که حتی یک لحظه آنها را بدون لبخند نمی بینید.
 

 

ادامه مطلب

تور خارجی

 درباره تور خارجی

سفر توسط تور های خارجی برای مشاهده گشت و گذار و دیدن جهان فراتر از مرزها بسیار هیجان انگیز و منحصر به فرد است و خرید یا رزرو این بسته ها برای همه افراد علاقه مند به سفرهای به یاد ماندنی به خارج از کشور توصیه می شود ، اگر شما ، مسافران ، اگر می خواهید. از تور خارجی استفاده کنید. کافی است گذرنامه خود را بررسی کنید تا ببینید که آیا معتبر است یا خیر ، آژانس نامی گشت با شما تماس می گیرد و به راحتی تمام ترتیب های لازم را برای سفر خارج از کشور به ما واگذار می کند.

ادامه مطلب

تور نوروز 1402

 تور نوروز 1402

تعطیلات سال نو بهترین زمان برای شروع یک سفر رویایی و فراموش نشدنی برای هر فردی محسوب می شود و به خوبی می دانید که فصل بهار یکی از فصل های گردشگری و سفر در ایران است. ضمنا تعطیلات هیجان انگیز نوروز به زودی در راه است و بازار تور ها برای نوروز 1402 داغ خواهد بود زیرا آغاز سال جدید است و شروع تعطیلات بهار امسال، زمان خاصی برای شما در نظر گرفته شده است. خستگی سال گذشته را از خود دور کنید از بدن خود خارج شوید.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد