x تبلیغات
نامی گشت | تورهای هوایی و زمینی ، خارجی و داخلی

تور بالی

 درباره تور بالی

 
بالی جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان است که کشور اندونزی است که دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند را به هم وصل می کند و در نتیجه این ارتباط توانسته آب و هوای بسیار متفاوتی داشته باشد و همه را وادار کند. مجذوب آب و هوای دلپذیر و طبیعت بکر آن است و بالی مانند بسیاری از جزایر اندونزی دنیای خاص خود را دارد. جهانی که توانسته نام این جزیره را در لیست بهترین مقاصد تور جهان قرار دهد و گردشگران زیادی از سراسر جهان با تور بالی اندونزی به این مقصد می روند.
ادامه مطلب

تور کوش آداسی

 چرا باید به کوش آداسی سفر کرد؟

 
کوش آداسی به عنوان یکی از بهترین مقاصد مدیترانه ای به لطف کشتی های تفریحی خود در جهان شهرت خاصی پیدا کرده است و در واقع این شهر بندری به دلیل آفتاب، دریا و تعطیلات مفرح در بین گردشگران خارجی بسیار محبوب شده است. همچنین این مقصد به دلیل داشتن مراکز خرید عالی و مقرون به صرفه و سرگرمی های پر جنب و جوش و شگفت انگیزی که ارائه می دهد، همیشه در بین انتخاب های اول هر فردی قرار می گیرد و این شهر در چند دهه اخیر به مقصد مورد علاقه گردشگران اروپایی برای تعطیلات تبدیل شده است.
ادامه مطلب

تور پاتایا

 درباره تور پاتایا

 
پاتایا یکی از محبوب ترین و محبوب ترین شهرهای تور در تایلند است و بسیاری از مردم به دلیل شب زنده داری، غذاهای لذیذ تایلندی، طبیعت و معابد شگفت انگیز پاتایا، مایل به خرید تور پاتایا یا تور پاتایا بانکوک هستند. شهر پاتایا در 100 کیلومتری بانکوک و در ضلع جنوب شرقی آن واقع شده است و از آنجایی که پاتایا یکی از شهرهای ساحلی تایلند به شمار می رود، همیشه می توانید ورزش های آبی متفاوت و هیجان انگیزی را در آن مشاهده کنید و گردشگران بیست و چهار به این شهر می آیند. می توانید ساعت ها از این نوع سرگرمی لذت ببرید.
ادامه مطلب

تور پوکت

 درباره تور پوکت

 
پوکت زیباترین جزیره تایلند است که با سواحل زیبا و طبیعت بکر خود سالانه پذیرای صدها گردشگر و تورIST از سراسر جهان است. آب های زمردی، صخره های سنگی، انواع فعالیت های آبی هیجان انگیز و سواحل جذاب، تور Phuket را به یک تور ایده آل و بسیار محبوب برای مسافرانی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، گردشگران می توانند با دیدن معابد و خانه های سنتی و همچنین غواصی در زیر آب های شفاف در تور پوکت سفری فراموش نشدنی و لذت بخش داشته باشند. همچنین تابستان پوکت تور یکی از مقاصد بسیار جذاب برای ایرانیان است و هر ساله تعداد زیادی از ایرانیان این روزها را با پروازهای قطر و امارات و همچنین ماهان در پوکت سپری می کنند.
ادامه مطلب

تور آنکارا

 درباره تور آنکارا

اگر تصمیم گرفته اید به پایتخت ترکیه یعنی شهر آنکارا سفر کنید بهترین گزینه را انتخاب کرده اید، شهری که با ترکیبی از مدرنیته و سنت شما را مجذوب خود می کند و همچنین این شهر دارای جاذبه های بسیار متنوع و دیدنی است که باعث می شود در سال های اخیر آنکارا دستخوش تحولات زیادی شده است و مهمتر از آن، این شهر میزبان تور و مسافران بسیاری است. زیرا در آنکارا سفارتخانه های مهمی وجود دارد که دلیل اصلی سفر بیشتر مسافران ایرانی همین است. همچنین از آنجایی که فرهنگ مردم این کشور شباهت های زیادی با ایرانیان دارد، این موضوع مورد توجه مسافران ایرانی به این مقصد قرار گرفته است. حتما می دانید که آنکارا پایتخت ترکیه و همچنین پایتخت سیاسی این کشور است.

ادامه مطلب

تور آنتالیا

 قیمت تور آنتالیا

قیمت تور آنتالیا بسته به نوع هتل، نوع ایرلاین و خدمات ارائه شده متفاوت خواهد بود و نامی گشت پیشنهاد لحظه آخری تور Antalya یا تور آنتالیا را ارائه می دهد و شرایط ایده آل و مناسبی را برای مسافران فراهم می کند تا بتوانید با کمترین هزینه حداکثر لذت را ببرید در طول سفر خود را تجربه کنید. در عین حال در بالای همین صفحه لیستی از انواع تور با قیمت های متفاوت و مناسب را برای شما علاقه مندان قرار داده ایم تا با توجه به بودجه و بودجه خود بهترین پکیج تور در آنتالیا را انتخاب کنید. زمان. عوامل دیگری مانند تعداد روزهای اقامت و فصلی که برای سفر انتخاب می‌کنید تأثیر بسزایی بر نرخ تور شما دارد و می‌توانید با بررسی بسته‌های ارزان تور سفری عالی داشته باشید.

ادامه مطلب

تور دبی

 درباره تور دبی

دبی بزرگترین شهر امارات است و درست در ساحل جنوب شرقی خلیج فارس واقع شده است. این شهر از شمال شرقی به شارجه، از جنوب به ابوظبی و از جنوب شرقی به سلطنت عمان می رسد. شهری است که سنت و مدرنیته در کنار هم توانسته اند جاذبه های باورنکردنی ایجاد کنند. همچنین می توانید در هتل مجلل و مد روز دبی اقامت کنید و به مراکز خریدی بروید که از مجلل ترین مراکز خرید دنیا محسوب می شوند.

ادامه مطلب

تور باتومی

 درباره تور باتومی

شهر باتومی یکی از شهرهای مهم و تاریخی گرجستان است که به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری این کشور شناخته می شود. در سال های اخیر بسیاری از مسافران ایرانی هر ساله این مقصد خارجی را برای سفر خود انتخاب می کنند. شاید این سوال بسیاری از شما باشد که چرا مردم از تور باتومی گرجستان استقبال زیادی می کنند؟ خب در پاسخ باید بگوییم که تور نیازی به ویزا ندارد که یکی از دلایل اصلی محبوبیت این مقصد است. در واقع سفر به گرجستان و باتومی یکی از ساده ترین گزینه های سفر به خارج از کشور برای ما مسافران ایرانی است زیرا برای این سفر نیازی به دریافت ویزا ندارید و به محض اینکه خواستید و تصمیم به سفر گرفتید می توانید تور رزرو یا خرید کنید. بدون معطلی باتومی خواهید داشت.

ادامه مطلب

تور کوالالامپور

 درباره تور کوالالامپور

کوالالامپور به عنوان پایتخت کشور مالزی یکی از جاذبه های جنوب شرقی آسیا است که سالانه گردشگران و گردشگران خارجی زیادی را به خود جذب می کند. کوالالامپور پایتخت رسمی مالزی و بزرگترین شهر این کشور است، در عین حال این شهر یکی از سه قلمرو فدرال مالزی است که مستقیماً تحت نظارت دولت اداره می شود و قدمت مالزی به اواسط سال 1390 برمی گردد. قرن 19 زمانی که حاکم مالزی عده ای را برای کار در معادن قلع در این منطقه فرستاد.

ادامه مطلب

تور قشم

 درباره تور قشم

اگر به جزیره زیبای قشم می روید، داشتن اطلاعاتی در مورد قشم سفر تور حائز اهمیت است تا بتوانید سفری خاطره انگیز را در کنار طبیعت بی نظیر و بکر آن تجربه کنید. قدمت این جزیره به دوران ساسانیان می رسد و به عنوان بزرگترین جزیره ایران دارای جاذبه ها و مکان های زیبایی است و این جزیره نیز دارای سواحل بزرگ و زیبایی است که سواحل آن مرجانی، صخره ای و شنی است.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد