x تبلیغات
نامی گشت | تورهای هوایی و زمینی ، خارجی و داخلی

تور ايتاليا

 براي درخواست ويزاي ايتاليا چه مداركي لازم است؟
فرم درخواست ويزاي تور (امضاي والدين براي زير 18 سال لازم است)دو قطعه عكس شخصي 3.5*4 در زمينه سفيد از 6 ماه گذشتهگذرنامه با حداقل 90 روز اعتبار از تاريخ خروج از منطقه شنگن با حداقل دو صفحه خاليرزرو هتل يا دعوتنامه تور (اختياري) به همراه شناسه دعوت شدگانكپي صفحه اول پاسپورت و كپي ويزاي شينگن با مهر ورود و خروج (در صورت وجود)ترجمه مجوز خروج محضري با مهر دادگستري و وزارت امور خارجه (فقط براي افراد زير 18 سال)ترجمه مدارك كاري به ايتاليايي يا انگليسياسنادي كه توانايي مالي فرد را اثبات مي كندترجمه رسمي تمام صفحات شناسنامه به زبان ايتاليايي يا انگليسيكپي بيمه مسافرتي معتبر كه حداقل بايد اولين سفر متقاضي را پوشش دهد.كپي رزرو بليط هواپيما يا بليط خريداري شدهقيمت تور ايتاليا، چگونه قيمت تور ايتاليا را تعيين كنيم؟

ادامه مطلب

تور وان

 درباره تور وان 
وان را بزرگترين شهر شرق تركيه مي دانند كه جداي از جاذبه هاي خوب اما نه بزرگ نسبت به شهرهاي غربي تركيه، نزديك بودن به مرز ايران، هزينه كم سفر و امكان خريد وان، وان را به تركيه تبديل كرده است. تور اين روزها به يكي از بهترين گزينه ها براي سفر به خارج از كشور در بين ايرانيان تبديل شده است به طوري كه برخي از افراد سالي چندين بار براي خريد با قيمت مناسب به وان مي روند.

ادامه مطلب

تور بدروم

 چرا به بدروم سفر كنيم؟ 
بدروم يا بدروم شهري ساحلي و تور با جاذبه هاي گردشگري و تفريحي بسيار متنوع است كه سالانه گردشگران زيادي از سراسر جهان به اين شهر سفر مي كنند. اين شهر در استان موغلا تركيه واقع شده و به درياي اژه بسيار نزديك است و يكي از مزيت هايي كه اين محله براي شهر بدروم دارد اين است كه اين شهر كاملا ساحلي شده و در نتيجه گردشگران و مسافران زيادي به اين شهر مي آيند. بدروم به دليل فعاليت هاي آبي و آرامش آن از اين شهر ديدن مي كنند.

ادامه مطلب

تور گوا

 درباره تور گوا 
گوا شهري بندري در قسمت جنوب غربي هندوستان مي باشد كه با سواحلي رويايي و شگفت انگيز شناخته مي شود و معمولا تورهاي گوا را با طبيعت بكر و بخصوص تفريحات آبي و هيجان انگيز سواحل زيبايش مي شناسند. اين شهر نيز از دو بخش تشكيل شده كه شامل بندر گوا و شهر قديمي گوا با فاصله حدودا 40 كيلومتر نسبت به هم مي شود. با توجه به اينكه پرتغالي ها چند صد سال بر اين منطقه بندري حكومت مي كردند و فرهنگ خاص آن ها بر منطقه جاي خود را باز كرده است، فرهنگ اين بندر كوچك و كم جمعيت نيز نسبت به ساير مناطق هندوستان تفاوت چشمگيري پيدا كرده است.

ادامه مطلب

تور مارماريس

 درباره تور مارماريس 
مارماريس در واقع يك شهر مديترانه اي پر از توريست و پر جنب و جوش است كه در جنوب غربي تركيه واقع شده است و اين شهر در بين خارجي ها به ساحل فيروزه اي نيز معروف است. اين شهر با ساحل صخره اي و استراحتگاه هاي ساحلي بزرگش همه را احاطه كرده است و دليل اصلي محبوبيت آن شب هاي پر جنب و جوش اين شهر در خيابان بار است. اين منطقه محل استقرار كلوپ هاي فضاي باز شهر است و امروزه شهري بهشتي به نام مارماريس به عنوان يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري براي ايرانيان شناخته مي شود

ادامه مطلب

تور باكو

 درباره تور باكو 
باكو، پايتخت آذربايجان، به دليل ميزباني جشنواره هاي مختلف موسيقي، تئاتر و اپرا به شهرت جهاني رسيده است. باكو شهري است كه به دليل موقعيت خاص جغرافيايي و همچنين تور باكو به دليل نزديكي به ايران، هزينه هاي ارزان سفر، رفت و آمد آسان و تفريحات هيجان انگيز و نزديكي فرهنگ و آداب و رسوم خود به ايران، از مناظر طبيعي و بكر بسيار بهره برده است. در سال هاي اخير به يكي از محبوب ترين مقاصد ايرانيان تبديل شده است.

ادامه مطلب

تور كازان

 براي تور كازان 
تور كازان يكي از تور اروپا اما با قيمتي ارزان است كه شايد هنوز آنچنان كه بايد در بين ايرانيان و گردشگران خارجي شهرت نداشته باشد و به همين دليل يكي از جذاب ترين و بكرترين شهرهاي روسيه براي گردشگري به حساب مي آيد. و سفر كازان سومين پايتخت روسيه با قدمتي حدود 1000 سال است و به همين دليل است كه اين شهر حتي از مسكو نيز قديمي تر به جهانيان معرفي مي شود و بدون شك همه علاقه مندان به تاريخ و تمدن و افرادي كه مي خواهند به اروپا سفر كنند قيمت بسيار پايين تر ممكن است بهترين گزينه باشد.

ادامه مطلب

تور سنت پترزبورگ

 درباره تور سن پترزبورگ 
سن پترزبورگ دومين شهر بزرگ روسيه است و در بين مردم روسيه نماد مقاومت و سرسختي به شمار مي رود زيرا اين شهر داراي ويژگي هاي جذاب، منحصر به فرد و متنوعي است كه آن را به يك مقصد گردشگري ايده آل تبديل مي كند.سن پترزبورگ را با تور تبديل كنيد. سنت پترزبورگ در سال 1730 توسط پيتر كبير ساخته شد و به مدت 225 سال به عنوان پايتخت روسيه انتخاب شد. اين شهر مدتي پتروگراد ناميده مي شد، اما درست پس از فروپاشي سلطنت تزاري، به افتخار لنين «لنينگراد» ناميده شد. اما بعدها، با فروپاشي اتحاد جماهير شوروي، آن را دوباره با همان نام قديمي - "سن پترزبورگ" ناميدند و در آينده، سنت پترزبورگ را پرجمعيت ترين شهر شمالي جهان مي دانند.

ادامه مطلب

تور تفلیس

 درباره تور تفلیس

 
تفلیس پایتخت و بزرگترین شهر گرجستان است و از نظر جغرافیایی در 120 کیلومتری رشته کوه های قفقاز و نزدیک به دریای سیاه قرار دارد. در گذشته های دور، تفلیس ابتدا در کناره های رودخانه رشد کرد و بعدها با افزایش جمعیت، ساخت و ساز در دامنه ها و تپه ها و فلات های اطراف رودخانه که در شمال و شمال شرقی شهر قرار دارند، گسترش یافت. مساحت تفلیس در گرجستان حدود 246 کیلومتر مربع است.
ادامه مطلب

تور مسکو

 درباره تور مسکو

 

مسکو، پایتخت کشور زیبای روسیه، شهری منحصر به فرد است که با تاریخ و فرهنگ این کشور عجین شده است و در این شهر کلیساهای دیدنی و گنبدهای رنگارنگ، میدان سرخ، کاخ بزرگ کرملین و موزه های دیدنی مختلف وجود دارد. که به چشم می خورد هر گوشه از این شهر تاریخی دارای جاذبه های گردشگری و آثار معماری باشکوهی است. مسکو شهری است که حتی ایستگاه های مترو در آن مانند کاخ های مجلل به صورت حرفه ای تزئین شده اند. این شهر یکی از سرزنده ترین و هیجان انگیزترین شهرهای روسیه و اروپا به حساب می آید که بیش از 10 میلیون نفر در آن زندگی می کنند.

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد