x تبلیغات
نامی گشت | تورهای هوایی و زمینی ، خارجی و داخلی

تور قشم زمستان 1401

تور قشم زمستان 1401 فصل زمستان در اصل اوايل بهار قشم ناميده مي شود و به همين دليل تور قشم زمستان 1401 مانند ساير تور در مناطق توريستي جنوب كشورمان يكي از اولين انتخاب ها و مقصد گردشگري محبوب و محبوبي است كه مسافران ايراني انتخاب مي كنند. . پس اگر شما هم به دنبال مقصدي براي سفرهاي زمستاني خود هستيد.
بد نيست كمي بيشتر در مورد تور زمستان قشم بدانيد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد. خوشبختانه بهترين آب و هواي جزيره قشم در طول سال مربوط به فصل زمستان است و ميانگين دماي هوا در زمستان قشم حدود 16 درجه سانتيگراد است، اما اين فصل در قشم از نظر دما نيز فصل متغيري محسوب مي شود و گاهي اوقات دما تا صفر رسيدن
ادامه مطلب

تور تابستان قشم

 تور تابستان قشم 1402 
بد نيست قبل از سفر با تور قشم در تابستان 1402 اطلاعاتي از اين جزيره زيبا و بكر داشته باشيم، اما خب، سالي پر فراز و نشيب و البته بسيار سخت و شگفت انگيز و خوشبختانه با كاهش سايه شوم ويروس كرونا بدون شك متفاوت خواهد بود. امسال گرم ترين تابستان را با خيال راحت تري تجربه مي كنيم.
هنوز مشخص نيست كه ويروس كرونا تا چه زماني بر جهان خواهد كشيد، اما بيشتر مسافران مشتاق هستند دوباره سفرهاي هيجان انگيز را آغاز كنند. امسال با اندكي ترس و اميد منتظر فرا رسيدن تابستان عاري از ويروس كرونا هستيم تا به عنوان انتقام تمام روزهايي كه در قرنطينه و حسرت سفرهاي از دست رفته را سپري كرده ايم، سعي كنيم تمام روزهاي بد را فراموش كنيم.

ادامه مطلب

تور وان نوروز 1402

 تور وان نوروز 1402
تور وان امروزه به دليل قيمت پايين و فاصله نزديك با ايران به يكي از تورB هاي محبوب ايرانيان در تمام فصول به خصوص در ايام عيد نوروز تبديل شده است. تور يك نوروز 1402 معمولاً به صورت زميني يا ريلي انجام مي شود. براي شركت در تور بهار وان تركيه اطلاعات اين شهر زيبا قطعا براي شما مفيد خواهد بود.
شهر وان درست در قسمت شرقي تركيه در ساحل شرقي درياچه وان و همچنين در ضلع شرقي قلعه تاريخي وان و مركز استان وان واقع شده است. تور عيد يك سفر مي تواند يك سفر 3-4 روزه عالي براي شما باشد.

ادامه مطلب

تور باكو نوروز 1402

 تور باكو نوروز 1402 
باكو پايتخت آذربايجان در سال هاي اخير به دلايل مختلفي از جمله: برگزاري جشنواره هاي مختلف موسيقي، تئاتر و اپرا، برنامه هاي مفرح و سرگرمي و... توانسته است نوروز بايرام را جشن بگيرد. به شهرت و محبوبيت خاصي در بين گردشگران رسيده است و اين مقصد منحصر به فرد به دليل موقعيت جغرافيايي خاص خود كه مملو از مناظر طبيعي و بكر است توانسته مسافران زيادي را از سراسر جهان به خود جذب كند.
خوشبختانه باكو، اين پايتخت پرطرفدار، يكي از شهرهايي است كه هر ساله مراسم ويژه نوروز را برگزار مي كند، دليل آن اين است كه جمهوري آذربايجان به دليل نزديكي به ايران، آداب و رسومي مشابه با ايران دارد. بنابراين در سفر تور باكو نوروز 1402، مراسم و جشن هاي زيادي را در باكو خواهيد ديد.

 

ادامه مطلب

تور مارماريس نوروز 1402

  تور مارماريس نوروز 1402
 خوشبختانه امسال كم كم داريم به تعطيلات نوروزي نزديك مي شويم و اكثر مردم به دنبال بهترين مقصد براي گذراندن اين تعطيلات هستند و يكي از پيشنهادات ما براي انتخاب يك مقصد هيجان انگيز براي شما شهر زيباي مارماريس است كه يكي از بهترين هاست. مناطق جذاب و معروف تور و تفريحات تركي در سال هاي اخير مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.

با سفر با تور Mamaris نوروز 1402 به اين منطقه زيباي تركيه، اين فرصت را خواهيد داشت كه در كنار ماجراجويي و اكتشاف، از تاريخ، فرهنگ و جامعه اين كشور ديدن كنيد، در حالي كه مارماريس به خاطر تفريحات شبانه و ساحل صخره اي خود با خيابان ساحلي طولاني مشهور است. E .بعد، اگر افرادي در بين شما هستند.

ادامه مطلب

تور استانبول زمستان 1401

 تور استانبول زمستان 1401 استانبول را مي توان بزرگترين و پرجمعيت ترين شهر تركيه و همچنين يكي از محبوب ترين مقاصد تورISTI ناميد كه از دلايل اصلي محبوبيت اين شهر تورISTI مي توان به جاذبه هاي تاريخي، تفريحي و گردشگري متنوع و شگفت انگيز آن اشاره كرد.
خوب، حالا اگر مسافر تور استانبول زمستان 1401 نامي گشت هستيد، بايد بدانيد كه هواي استانبول در فصل زمستان به شدت سرد است، در طول روز باران خواهيد ديد و بادهاي سرد مي وزد، پس بايد داشته باشيد. لباس گرم با شما

ادامه مطلب

تور تابستان استانبول

 تور استانبول تابستان 1402 استانبول پايتخت فرهنگي تركيه است كه براي قرن ها پايتخت امپراتوري هاي مختلف بوده است، اما اين شهر زيبا بيشتر شهرت خود را مديون امپراتوري قدرتمند عثماني است. شهر استانبول علاوه بر ديدني هاي تاريخي، به لطف تنگه بسفر و مرز با قاره اروپا، طبيعتي بسيار جذاب، سرسبز و زيبا دارد.
همه اين حقايق طبيعي و تاريخي استانبول را به مقصدي جذاب براي گردشگران از سراسر جهان تبديل كرده است.

ادامه مطلب

تور قشم نوروز 1402

 تور قشم نوروز 1402 با شروع سال نو بهاري و آغاز تعطيلات نوروز هرسال فرصت بسيار مناسبي براي شما ايجاد مي شود تا بتوانيد خستگي يك سال گذشته را از تنتان بيرون كرده و تجربيات لذت بخشي را كسب كنيد خوب از ميان مقاصد جذاب جزيره زيباي قشم، به عنوان بزرگترين جزيره خليج فارس يكي از شگفت انگيزترين مناطق جنوب كشور است كه اين روزها به محبوبيت ويژه اي دست پيدا كرده است؛. تور قشم نوروز 1402 يكي از تورهاي محبوب براي تعطيلات سال نو براي ما ايرانيان است. 
خوشبختانه آب و هواي قشم در اين بازه زماني عالي و مطبوع است و مهمتر اينكه قيمت ‌هاي تورهاي قشم نيز به نسبت تور كيش پايين تر است، از اين جهت بسياري از مسافران قشم را براي گذراندن تعطيلات عيد انتخاب مي ‌كنند. همچنين وجود جاذبه‌ هاي تاريخي و طبيعي متنوع و نيز امكان سفر به اين جزيره به صورت زميني و هوايي، از جمله عوامل جذابيت تور قشم در نوروز 1402 براي مسافران و عاشقان جنوب كشورمان مي باشد. 

ادامه مطلب

تور مشهد زمستان 1401

 تور مشهد زمستان 1401 فصل زمستان زمان بسيار مناسبي براي خريد تور مشهد است. نه تنها به دليل حريم خصوصي تور مشهد، بلكه به دليل هزينه مناسب سفر به مشهد در اين فصل نسبت به فصول شلوغي مانند تابستان و بهار.
دليل آرامش شهر اين است كه بسياري از خانواده ها در اين فصل نمي توانند به مشهد سفر كنند زيرا دانش آموزاني دارند كه در زمستان تور مشهد نمي توانند آنها را همراهي كنند و شما به راحتي مي توانيد لذت ببريد و به آن سر بزنيد.
اما اگر در زمستان امسال شرايط سفر به مشهد را داريد مي توانيد تور مشهد زمستان 1401 را با قيمت مناسب از آژانس نامي گشت تهيه كنيد.

ادامه مطلب

تور آنتاليا نوروز 1402

 تور آنتاليا نوروز 1402 تماشاي درياي زيباي مديترانه از مناطق مختلف، بازديد از بناهاي تاريخي رومي، لذت بردن از تفريحات مهيج، همه اينها در كنار هواي مطبوع بهاري نوروز 1402 بدون شك نويد يك سفر خاطره انگيز و لذت بخش را براي شما مسافران نوروزي آنتاليا مي دهد.
ضمناً در اين مدت علاوه بر اقامتي بي نظير، تفريحات متنوع UAL Antalya و در مجموع ارائه امكانات و خدمات عالي مي تواند تجربه خوشايندي را براي شما در تعطيلات نوروزي رقم بزند. اگر نوروز ارزان تور را براي سفر خود انتخاب كرده ايد، قطعا با آژانس نامي گشت تور Antalya نوروز سفري پر از خاطرات جالب را تجربه خواهيد كرد

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد