x تبلیغات
نامی گشت | تورهای هوایی و زمینی ، خارجی و داخلی

تور استانبول نوروز 1402

 تور استانبول نوروز 1402 
تور استانبول ويژه نوروز 1402 يكي از پرطرفدارترين تور است كه در تعطيلات نوروز طرفداران بسياري را به خود جذب كرده است. استانبول به عنوان پايتخت گردشگري تركيه همه ساله ميزبان گردشگران نوروزي است به همين دليل با شروع فصل بهار و در ايام نوروز جشنواره هاي نوروزي جذاب و متنوع زيادي در استانبول برگزار مي شود كه لذت سفر شما را دو چندان مي كند.
تور استانبول نوروز 1402 يكي از آن مقاصد به ياد ماندني است كه هم نقاط ديدني تاريخي دارد و هم محله هاي زيبا، هم مراكز خريد متنوع، هم مناظر زيبا و هم آب و هواي مطبوع و مهمتر اينكه نوروز بهترين فصل از نظر آب و هوا است. استانبول به حساب مي آيد و مي توانيد در محله هاي آن قدم بزنيد و بنشينيد و از سواحل زيباي آن لذت ببريد.

ادامه مطلب

تور تابستان مشهد

 تور مشهد تابستان 1402 
فصل تابستان فصل شلوغي مشهد و شروع تور مشهد تابستان 1402 است و در اين فصل مدارس تعطيل است و هواي مشهد نسبت به ساير مناطق گردشگري كشورمان متعادل تر است. به همين دليل برخي از پرطرفدارترين تور براي مسافران بدون شك تور هاي تابستاني در مشهد هستند و بهترين زمان براي سفر به مشهد در اين فصل چه زماني است؟ خوب بايد بگوييم كه اگر قصد تهيه تور مشهد را داريد بايد بدانيد كه مشهد در اين مدت بسيار شلوغ و پر از مسافر است.

ادامه مطلب

تور مشهد نوروز 1402

 تور مشهد نوروز 1402 

در تمام ايام سال، شهر مشهد همواره به عنوان يكي از انتخاب هاي هر گردشگري براي سفرهاي داخلي به شمار مي رود و اهميت تور مشهد به دليل جاذبه هاي زيارتي و تفريحي متنوعي كه اين كلانشهر در نوروز دارد تور مشهد توانسته است طرفداران زيادي را به خود جلب كند. گردشگران مي توانند نوروز 1402 را هم به صورت زميني و هم هوايي تجربه كنند. اما برخي از مسافران نيز هستند كه به دليل مشغله كاري و يا سليقه اي كه دارند ترجيح مي دهند در اين روزهاي سال سفر خود را با رزرو تور مشهد آغاز كنند، مزيت اين تور اين است كه در زمان صرفه جويي مي كنيد و سفري آرام را با خيال راحت تجربه خواهيد كرد.

ادامه مطلب

تور دبي نوروز 1402

 تور دبي نوروز 1402، تجربه اي مدرن و مجلل امسال تور نوروز 1402 دبي بهترين فرصت است كه هم اوقات خوشي داشته باشيد و هم تعطيلات كافي را در كنار هم داشته باشيد تا از سفر خود نهايت لذت را ببريد. به ويژه، امسال در تور بهار دبي مي توانيد از نمايشگاه بزرگ نيز بازديد كنيد. علاقه مندان مي توانند در بالاي همين صفحه قيمت به روز و دقيق انواع تور در دبي نوروز 1402 را مشاهده كرده و نمايندگي هاي مختلف را از نظر قيمت و خدمات مقايسه كرده و بهترين انتخاب را به خود اختصاص دهند.

ادامه مطلب

تور ترابزون نوروز 1402

 تور ترابزون نوروز 1402 

اين روزها بيشتر مسافران از تركيه بيشتر از استانبول، آنتاليا و ازمير صحبت مي كنند. اما واقعيت اين است كه شهر زيباي ترابزون سزاوار شناخت بيشتري در بين گردشگران است! اين شهر مكان مناسبي است كه استراحتگاه هاي شگفت انگيز زيبا، مكان هاي تاريخي و صدها هكتار مناظر خيره كننده و طبيعي شما را شگفت زده مي كند. اين سوال را از خود بپرسيد كه آيا در يك استراحتگاه در كوه هاي آلپ سوئيس هستيد يا نه! رزرو و خريد تور نوروز ترابزون از مجموعه نامي گشت تضمين مي كند كه با خاطرات به ياد ماندني زيادي بازگرديد، حتي اگر فقط براي مدت كوتاهي به آنجا سفر كنيد.

ادامه مطلب

تور بالي نوروز 1402

 تور بالي نوروز 1402 

وقتي نوبت به تور بالي نوروز 1402 مي رسد، به اين معني است كه سفري شگفت انگيز و رويايي به جزيره اي بي نظير در اندونزي خواهيد داشت. بالي تنها بخشي از بزرگترين مجمع الجزاير جهان است كه همراه با جزيره زيباي بالي، دو اقيانوس هند و اقيانوس آرام را به زيبايي به هم متصل مي كند. اما جالب است بدانيد كه جزيره بالي يك مقصد گردشگري خاص است كه توانسته در بين معروف ترين مكان هاي دنيا به شهرت خاصي دست يابد. در عين حال آب و هواي مطبوع كه محصول اين دو اقيانوس است، بالي را از جزاير اندونزي متمايز كرده است، بالي سرزمين زيبايي با جاذبه هاي بكر و منحصر به فرد است، بنابراين هركسي كه يك بار به آن سفر مي كند ترجيح مي دهد سري به دوم بزند. و سوم آن مقصد را انتخاب كنيد يا حتي براي هميشه در آنجا زندگي كنيد.

ادامه مطلب

تور كوش آداسي نوروز 1402

 تور كوش آداسي نوروز 1402 

كوش آداسي يا «شهر پرندگان» نام يكي از شهرهاي ساحلي در سواحل درياي اژه تركيه است كه اين روزها در بين گردشگران شهرت خاصي پيدا كرده است. شهر باستاني افسوس در نزديكي اين شهر جذاب قرار دارد كه مي توان گفت به يك شهر ماهيگيري ديدني با آب هاي شفاف و سواحل رويايي تبديل شده است. اين درياي زلال و پاك، طبيعت بكر، وجود بنادر و مجاورت با شهرهاي تاريخي، آن را به جذاب ترين مقصد اين كشور در ميان ديگر شهرهاي تركيه تبديل كرده است.

ادامه مطلب

تور ازمير نوروز 1402

 تور ازمير نوروز 1402 

ازمير يكي از زيباترين و منحصربفردترين شهرهاي تركيه است كه شما را شيفته ديدني هاي اين شهر مي كند.اگر مسافر تور ازمير نوروز 1402 هستيد، بايد بدانيد كه خيابان هاي ازمير سرپوشيده است. با درختان نخل خيابان هاي زيبا با خانه هاي شيك و جذاب وجود دارد و شهر ازمير بهترين مقصد گردشگران براي گذراندن تعطيلات نوروزي امسال محسوب مي شود. در شهر ازمير بلوارهاي بزرگ، ساختمان هاي شيشه اي و مراكز خريد مدرن با سقف هاي سنتي كاشي كاري قرمز رنگ، بازارهاي قديمي و مساجد و كليساهاي جذاب را خواهيد ديد. سواحل اين شهر به خاطر طيف وسيعي از رستوران هايي كه ماهي سرو مي كنند و همچنين كافه ها، ديسكوها و كلوپ هاي شبانه معروف در كنار سواحل ازمير معروف است كه همگي توانسته اند جذابيت اين شهر را دوچندان كنند.

ادامه مطلب

تور بدروم نوروز 1402

 تور بدروم نوروز 1402 
بدروم، شهري در ساحل درياي اژه، تركيبي از مناظر و جاذبه هاي طبيعي كه باعث آرامش و لذت بردن شما مي شود. پيشنهاد مي كنيم در نوروز 1402 در آغاز سال نو سفري فراموش نشدني با تور به اين شهر ساحلي داشته باشيد، سپس با بازديد از قلعه ساخته شده در جنگ هاي صليبي، نگاهي گذرا به تقويم گذشته بدروم بيندازيد. در اين شهر بدروم را با پس‌زمينه آبي لاجوردي‌اش، ساحلي طولاني با درختان نخل و جذابيت عجيب شهري ماجراجويانه و شگفت‌انگيز مي‌بينيد كه در اصل نمادي از معروف‌ترين نقطه ديدني شهر يعني «قلعه سنت پيتر» ساخته شده بود. توسط شواليه صليبي هاي رودز vi منجر به گذشته اين منطقه مي شود. در حين نوشيدن قهوه ترك در كافه هاي پر گل و خيابان هاي سفيد اين شهر، همه نويد يك سفر شگفت انگيز با تور بدروم، ويژه بهار 1402 را به اين شهر جذاب مي دهند.

ادامه مطلب

تور تابستان باكو

 تور باكو تابستان 1402 
تابستان نزديك است و بازار فروش هواپيمايي تور باكو Summer 1402 در اين ماه هاي تعطيل براي ما ايراني ها به شدت داغ مي شود، باكو يكي از جذاب ترين مقاصد گردشگري در سال هاي اخير براي مسافران ايراني بوده و اكنون با كاهش قابل توجهي مواجه هستيم. ويروس كرونا و باز شدن مرزهاي خارجي براي گردشگران، شهر باكو مي تواند بهترين فرصت براي تجربه هاي جديد و سفري فراموش نشدني براي شما باشد. علاوه بر اين، باكو، پايتخت آذربايجان، به دليل برگزاري جشنواره هاي جذاب موسيقي، تئاتر و اپرا به شهرت جهاني رسيده است. باكو به دليل موقعيت جغرافيايي منحصر به فردش شهري با مناظر بكر طبيعي است و تور باكو چند سالي است كه به دليل همجواري با ايران، قيمت پايين، حمل و نقل آسان و تفريحات متنوع به يكي از مقاصد محبوب ايرانيان تبديل شده است. كه بايد انجام شود

ادامه مطلب
صفحه قبل 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 صفحه بعد